1. Ako mám začať svoj nákup?

Vyberiete si nápoj z menu, následne budete presmerovaný do konfigurátora, kde si namiešate nápoj podľa vlastných preferencii.

2. Chcel by som si namiešať dva, alebo viac druhov nápoja, ako si vyberiem ďaľšie?

Vyberiete si prvý nápoj z menu, ktorý si namiešate, následne po potvrdení budete opäť presmerovaný na konfigurátor toho istého produktu (nap. Smoothie ak ste si prvý nápoj vybrali smoothie), ak chcete miešať iný nápoj, kliknete na požadovaný nápoj v menu. Nemusíte sa báť, váš pôvodný nápoj na vás čaká v košíku.

3. A ako si vyberiem viac fliaš z toho istého druhu?

Na konci konfigurátora zadáte množstvo.

4. Rozmyslel/a som si to a chcem v drinku niečo zmeniť, kde tak môžem urobiť?

Kliknite na košík v pravom, hornom rohu stránky a pri produkte kliknite na „Upraviť položky“.

5. Prečo je pri niektorých drinkoch vo fľaši na začiatku miešania voda?

Niektoré drinky (smoothie, sirup, ľadový čaj, limonáda) si vyžadujú, aby obsahovali aj vodu, používame iba pramenitú slovenskú vodu, prípadne cukor, ktorý je trstinový a nerafinovaný.

6. Je možný osobný odber?

Momentálne nezabezpečujeme osobný odber. Máme však prichystaný projekt na osobné odbery, budeme sa snažiť ho čo najrýchlejšie zrealizovať.

7. Kedy je doručenie zadarmo?

Záleží od množstva objednaných fliaš, takže nie od sumy ako v iných obchodoch. Viac sa dozviete v sekcii Doprava a platba.

8. Môžem u vás platiť kartou, a môžem platiť kartou aj pri prebraní?

Na našej stránke môžete platiť kartou a budeme za to radi. O tom ako pomáhate pri platbe kartou sa dočítate v našom článku Prečo staviť pri platení na svoju kartu. Pri preberaní zásielky nie je možné platiť kartou, ak chcete zaplatiť kartou, spravte tak ešte pri objednávaní vašich drinkov.

9. Vypršal čas na sezónnom drinku, ktorý mi chutil. Chcel/a by som si ho znovu objednať ale už sa to nedá, mám možnosť si ho ešte objednať, alebo bude ešte niekedy v ponuke?

Tento drink už nie je možné objednať a v ponuke pravdepodobne už nikdy nebude, ale máme pre vás typ ako ho mať znovu. Zapamätajte si zloženie z etikety a skúste si ho namiešať znovu, je to ľahké.

10. Myslím si, že môj drink prišiel pokazený, ako mám postupovať?

Kvalita je naša priorita, ale prírodným procesom niekedy nerozkážete. Mrzí nás ak ste dostali pokazený drink a ospravedlňujeme sa vám. Postupujte prosím podľa Reklamačného poriadku.

11. Chcel by som drink/y vrátiť a teda odstúpiť od zmluvy, ako to mám urobiť?

Mrzí nás, že ste sa rozhodli takto, avšak vaše rozhodnutie rešpektujeme. Odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru vyriešite jednoducho a ľahko tu.

12. Kedy mi prídu moje drinky po objednaní?

Po objednaní začíname pracovať na výrobe. Váš drink, alebo drinky sú pre vás robené z toho najkvalitnejšieho ovocia a zeleniny, ktoré starostlivo vyberáme. Keďže je váš drink robený na mieru a musí prejsť prísnou výstupnou kontrolou kvality, bude doručený do 24 hodín, za predpokladu, že suroviny budú dostupné u dodávateľov.

13. Čo ak nemáte surovinu, ktorú som si do drinku želal?

Ak sa stane takýto prípad, tak vás budeme kontaktovať, aby sme vám navrhli alternatívne riešenia, resp. poprosili o trpezlivosť. Urobíme všetko preto, aby ste boli v konečnom dôsledku ako zákazník spokojný.

14. Kde môžem nájsť svoje objednávky a kde môžem zmeniť svoju adresu doručenia, fakturačnú adresu a iné údaje?

Prihláste sa do svojho účtu vpravo hore na našej stránke a údaje upravíte v sekcii Môj účet. V tejto sekcii máte možnosť požiadať aj o úplný výmaz vašich osobných údajov a dát, takisto sa spolu s nimi vymaže aj akákoľvek vaša elektronická stopa. Takisto si môžete prehliadať vaše objednávky.

15. Nie som registrovaný ako si môžem pozrieť svoje objednávky a upravovať svoje osobné údaje?

Žiaľ ak nie ste registrovaný, tak vaše osobné údaje a dáta na stránke nevedieme a teda si ich nemôžte ani upravovať, rovnako neviete kontrolovať vaše staršie objednávky. Je však možnosť ako sa vrátiť do histórie a to tak, že si prehliadnete vaše maily od nás a ak ste ich nevymazali, budete vidieť aj konkrétne objednávky z minulosti.

16. Čo môžem urobiť s fľašami, ktoré mi ostanú po vypitých drinkoch?

Pozrite si náš program EKO-drink maker a staňte sa dobrovoľným pomocníkom v ekológii. Ak vás program nezaujal aspoň fľašu využívajte. Posledný krok je, že ju vyhodíte, ak tak urobíte, tak vás prosíme, aby ste ju vyhodili do kontajnera na to určeného. Ďakujeme.